Kategorijos

Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės

Grąžinimo terminai ir forma

UAB EURIONO PREKYBA el. parduotuvės www.puodai.lt pirkėjas turi teisę atsisakyti prekės pirkimo–pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas apie tai raštu pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos.

Pirkėjas turi užpildyti pardavėjo atsiųstą prekės grąžinimo / keitimo prašymo formą. Šis prašymas reikalingas mūsų įmonės buhalterijai pinigų grąžinimui pagrįsti ir prekių apskaitai sutvarkyti.

Pirkėjas gali pasinaudoti šia teise nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį, tik jeigu daiktas nebuvo naudotas, sugadintas ar jo išvaizda ir pakuotė iš esmės nepasikeitė.
Pirkėjas gali pardavėjo prašyti pakeisti naują kokybišką prekę į kitą prekę su pinigų priemoka arba be jos. Prekė keičiama gali būti dėl išmatavimų, talpos, svorio, spalvos, medžiagos, formos.
Norėdami sugrąžinti (pakeisti) prekę, galėsite naudotis Venipak kurjerių paslaugomis.

Už grąžinamos prekės saugų supakavimą yra atsakingas pirkėjas. Prekės vien tik originalioje pakuotėje siųsti atgal negalima - būtina ją dar supakuoti į kitą saugią pakuotę / dėžę, kad apsaugoti originalią pakuotę nuo pažeidimų (neskubėkite išmesti transportavimo dėžės (pakavimo medžiagų), kurioje gavote prekę). Grąžinama prekė turi būti gamintojo pakuotėje ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, laidais, kabeliais ir kt.) ir dovanomis (jei tokių buvo). Grąžindamas prekę, visai atvejais Klientas privalo pridėti Puodai.lt prekių įsigijimo dokumentus ar jų kopijas.

Prekė turi būti grąžinta tik į el. parduotuvę valdančios įmonės UAB Euriono prekyba sandėlį - Taikos pr. 141, Kaunas. Kai pirkėjas, pats atveža grąžinamą ar keičiamą prekę į pardavėjo įmonę - turi pateikti asmens dokumentą ir PVM sąskaitą faktūrą ar jos kopiją.  

Prekės išvaizda

Prekės negalėsime priimti atgal, jei:

Buvo naudota (išskyrus tuos atvejus, kai naudojant garantiniu laikotarpiu paaiškėjo gamyklinis defektas).
Buvo sugadinta dėl neteisingo naudojimo nesilaikant instrukcijos ar ne pagal paskirtį.
Prarado prekinę išvaizdą apžiūrint, išpakuojant ar kitų netyčinių veiksmų.
Prarado prekinę išvaizdą, nes pirkėjas netinkamai supakavo grąžinamą prekę ir ji buvo pažeista pervežimo metu.
Nebuvo išsaugoti prekės įsigijimą įrodantys dokumentai ar pasibaigęs garantinis laikotarpis.

Prekės priėmimas ir pinigų grąžinimo procedūra

Pirkėjo grąžinama ar keičiama prekė turi būti pristatyta į pardavėjo sandėlį, kur mūsų atsakingi darbuotojai įvertins, ar prekė sugrįžo laikantis aukščiau nurodytų sąlygų. Jei buvo nesilaikoma šių sąlygų, dėl prekės grąžinimo, keitimo, pristatymo ar atsiėmimo bus tariamasi su pirkėju individualiai.

Jeigu grąžinama (keičiama) prekė yra kokybiška, pirkėjas apmoka prekės grąžinimo (naujos prekės siuntimo) išlaidas pardavėjui. Tuo atveju, kai pristatyta prekė yra garantinė (neatitinka kokybės reikalavimų) ar turėjo komplektacijos trūkumų, pardavėjas prisiima visas grąžinimo (keitimo) išlaidas.

Jei grąžinama (keičiama) tik dalis pirktų prekių, jų grąžinimo pardavėjui išlaidos išskaičiuojamos.

Jeigu grąžinta / pakeista prekė yra kokybiška, pinigai arba jų dalis bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinimo prašymo formos užpildymo.

Pinigų išskaitos

Jeigu grąžinama (keičiama prekė) buvo kokybiška, tai pirkėjui grąžinama suma ar jos dalis, atskaičius faktinį prekės grąžinimo mokestį pagal Venipak ar Omniva sąskaitų duomenis.

Jei atšauktas užsakymas buvo sumokėtas per Paysera LT e-mokėjimų paslaugą, tai pirkėjui grąžinama suma, atskaičius pirkėjo pinigų surinkimo paslaugos komisinį mokestį (pagal Paysera mokėjimų išrašą).

Jei atšauktas užsakymas buvo sumokėtas per tarptautinę PayPal e-mokėjimų paslaugą, tai pirkėjui grąžinama suma, atskaičius pinigų surinkimo paslaugos komisinį mokestį (pagal PayPal mokėjimų išrašą).

Jeigu grąžinta prekė prarado prekinę išvaizdą dėl pirkėjo kaltės, nes buvo netinkamai ir nesaugiai supakuota ar pažeista atidarymo ir apžiūros metu, tai pirkėjui atskaitoma 30% nuo prekės pirkimo kainos ir grąžinama 70% sumokėtų pinigų. Tokiu atveju prekė pripažįstama, kaip nukainuota dėl pirkėjo kaltės.

Teisiniai pagrindai

Mūsų tikslas – užtikrinti sklandų pirkėjų aptarnavimą, paremtą kaštų / naudos logika ir abipuse pagarba. Mes dirbame lanksčiai, nekuriame papildomų kliūčių prekių grąžinimui ir nesiekiame papildomai pasipelnyti iš pirkėjų. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo teisių elgtis pagal LR teisės aktus, kai įsigyta netinkamos kokybės prekė. Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės sudarytos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.